مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:552020-07-11اقتصادي

کرونا ازدواج جوانان را به تاخیر انداخت


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاخیر در ازدواج جوانان را یکی از پیامد های شیوع کرونا دانست و گفت: عدم تشکیل زندگی مشترک و افزایش مدت زمان آشنایی دختر و پسر سبب تبعات مخرب روانی و خانوادگی شده و عدم تشکیل خانواده و فرزندآوری شتاب جمعیتی را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدمهدی تندگویان در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اقدامات تشکل‌های جوانان در مقابله با کرونا تولید اقلام بهداشتی ضروری در هر 31 استان کشور بود.

وی افزود: این اقلام بهداشتی که همراه با آموزش پروتکل‌های بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین کشور (به صورت روزانه و هفتگی) توزیع می‌شد، در حال حاضر در اختیار شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز قرار می‌گیرد.

تندگویان ادامه داد: تبدیل شماری از ورزشگاه‌ها به کارگاه‌های تولیدی برای تولید اقلام بهداشتی و درمانی و همچنین تبدیل برخی ورزشگاه‌ها به مراکز بهداشت و درمان (جهت گذران دوران قرنطینه) از دیگر اقدامات موثر این تشکل‌ها بود.

وی تاکید کرد: تولیدات محتوایی فرهنگی، علمی - فناوری، طراحی اپلیکیشن، برگزاری مسابقات کتابخوانی، عکس، اهداء جوایز برای نقاشی کودکان و تدوین و طراحی برخی از برنامه&z


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ازدواج جوانان را به تاخیر انداخت

کرونا ازدواج جوانان را به تاخیر انداخت