مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:452020-07-11سياسي

مقاومت محورسازی اقتصاد ایران و حفظ ارزش پول ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه کمیسیون اقتصادکلان، بازرگانی و اداری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، - جلسه کمیسیون اقتصادکلان، بازرگانی و اداری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست داود دانش جعفری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه کمیسیون اقتصادکلان، بازرگانی و اداری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست داود دانش جعفری برگزار شد.

در این جلسه موضوع مقاومت محورسازی اقتصاد ایران به عنوان رویکرد پیشنهادی برنامه هفتم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این راستا، اعضای جلسه درباره وضعیت اقتصادی ایران به ویژه محصول ملی و افت ارزش پول ملی به تبادل نظر پرداختند که مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه به شرح زیر می باشد:- بخش درون زای رشد اقتصادی کشور، مدت زیادی است که مثبت نیست و فقط در موارد متعدد، به دلیل وجود بخش بزرگ برون زا در رشد، ارقام مثبت رشد در اقتصاد کشور مشاهده شده است.

- برون زایی بخشی از محصول ملی سبب شده است که دامنه نوسان های رشد هم گسترش یابد؛ زیرا عامل اختلال هر روز ابعاد گسترده تری می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت محورسازی اقتصاد ایران و حفظ ارزش پول ملی

مقاومت محورسازی اقتصاد ایران و حفظ ارزش پول ملی