مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-11سياسي

زمان برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی تغییر نمی کند


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاخیری در برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی سال 99 نخواهیم داشت، گفت: آزمون ها براساس تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد و داوطلبان در تاریخ هایی که قبلا اعلام شده سر جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت در واکنش به جلسه تعیین تکیف تاریخ آزمون های سال 99 زمان برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی تغییر نمی کند معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تاخیری در برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی سال 99 نخواهیم داشت، گفت: آزمون ها براساس تاریخ اعلام شده برگزار خواهد شد و داوطلبان در تاریخ هایی که قبلا اعلام شده سر جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

علی اکبر حق دوست در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص آزمون های دو وزارتخانه علوم و بهداشت برای سال 99 اشاره کرد و گفت: آزمون های سال 99 از جمله آزمون های علوم پزشکی تا همین امروز هم با چندین ماه تاخیر برگزار خواهد شد.

این در حالی است که برخی از این آزمون ها بسیار حساس و کلیدی هستند نظیر پذیرش دستیاران پزشکی که دانشجویان باید اول مهر جاری وارد بیمارستان ها شوند و با توجه به اینکه عدم حضور آنها در بیمارستان ها آموزش علوم پزشکی و ارائه خدمات سلامت را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی تغییر نمی کند

زمان برگزاری آزمون های پزشکی و غیرپزشکی تغییر نمی کند