مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 14:352020-07-11پزشكي

اسلامشهر در وضعیت بحرانی و هشدار قرار گرفت/ تعطیلی یک هفته ای اصناف و مشاغل پرخطر


در پی افزایش شیوع مجدد ویروس کرونا به منظور پیشگیری شهروندان از ابتلا به این ویروس اصناف و مشاغل پر خطر به مدت یک هفته تعطیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اسلامشهر که در محل فرمانداری و با حضور مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد، اظهار کرد: در راستای سیاست های ستاد ملی کرونا و ستاد مبارزه با کرونا در استان و شهرستان اسلامشهر همه اصناف و مشاغل پر خطر به مدت یک هفته تعطیل می شوند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان های شهر تهران در پی افزایش مبتلایان به بیماری کووید 19 با پر شدن ظرفیت خود و کمبود مواجه هستند، افزود: بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر علاوه بر بیماران عادی شهرستان، به بیماران شهرستان های دیگر هم خدمات رسانی می کند و با روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا قطعاً با کمبود جا مواجه خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر  با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بیان کرد: اگر مردم به کمک ما نیایند و در طرح های مقابله ای که داریم جدی نباشیم با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی که علی رغم اقدامات انجام شده این بیماری از بین رفتنی نیست و اگر همانند سایر بیماری های واگیردار موارد بهداشتی رعایت نشود قطعاً همه گرفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر در وضعیت بحرانی و هشدار قرار گرفت/ تعطیلی یک هفته ای اصناف و مشاغل پرخطر

اسلامشهر در وضعیت بحرانی و هشدار قرار گرفت/ تعطیلی یک هفته ای اصناف و مشاغل پرخطر