مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:002020-07-11اجتماعي

درختان تقاطع ارتش تبریز، صحیح و اصولی جابجا شد


معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از جابجایی صحیح و اصولی درختان در تقاطع ارتش خبر داد و گفت: درختان محدوده پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش به فضاهای تعیین شده از سوی شهرداری منطقه سه انتقال یافته اند.

- محمدحسین اسحقی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، در این خصوص اظهار کرد: درختان تقاطع ارتش با دقت و حوصله کافی جابجا شده اند که با رسیدگی به موقع دوباره رشد می کنند.

وی ادامه داد: درختان دیگری نیز در این تقاطع و محدوده پروژه وجود دارد که آنها نیز به همین روال جابجا و در مکان های از پیش تعیین شده کاشت می شوند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، بیان کرد: در این محدوده با تأسیسات شهری چون آب، برق، گاز و مخابرات درگیر هستیم و جابجایی آن ها بر عملکرد عمرانی پروژه تأثیرگذار بوده اما موجب تأخیر در انجام پروژه نیست.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: اگرچه پروژه روال عادی خود را طی می کند ولی باید با هماهنگی تمامی مجموعه های مرتبط شهرداری، انجام عملیات عمرانی تقاطع ارتش تسریع یابد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اسحقی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی رفع موانع پروژه است که به لحاظ عملکردی، کار اصلی ما نیز همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان تقاطع ارتش تبریز، صحیح و اصولی جابجا شد

درختان تقاطع ارتش تبریز، صحیح و اصولی جابجا شد