مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-11اقتصادي

«اردوگاه باهنر» امسال از «رهن بانک» خارج می شود


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه اقساط اوراق سکوک اردوگاه شهید باهنر تاکنون به طور مرتب پرداخت شده است گفت که در سال 99 اردوگاه باهنر از رهن بانک خارج می شود.

- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه اقساط اوراق سکوک اردوگاه شهید باهنر تاکنون به طور مرتب پرداخت شده است گفت که در سال 99 اردوگاه باهنر از رهن بانک خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اولین برنامه گفتگو برمدار تحول و بهبود یادگیری که با حضور رییس سازمان برنامه وبودجه و وزیر آموزش وپرورش برگزار شد، اعضای شورای معاونان به تشریح و تبیین برنامه های آموزش و پرورش پرداختند.

اقساط اوراق سکوک اردوگاه شهید باهنر تاکنون به طور مرتب پرداخت شده است سال 99 اردوگاه باهنر از رهن بانک خارج می شود علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اظهار کرد: حجم و گستردگی آموزش وپرورش آن را به یک ابر سیستم تبدیل کرده است لذا اصل کفایت، اصل مهمی برای برنامه ریزی ها در آموزش وپرورش است و اگر آگاهی به درصد ورودی منابع داشته باشیم می توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم لذا از سازمان برنامه وبودجه می خواهیم تا این ورودی ها را برای ما مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اردوگاه باهنر» امسال از «رهن بانک» خارج می شود

«اردوگاه باهنر» امسال از «رهن بانک» خارج می شود