مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-11پزشكي

روند افزایشی شیوع کرونا در مازندران


روند افزایشی شیوع کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد، لحظه به لحظه بر تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان، اضافه می شود به گونه ای که تاکنون در بیمارستان تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل 938 مبتلا به کرونا بستری هستند و استاندار مازندران .

- ایسنا/مازندران روند افزایشی شیوع کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد، لحظه به لحظه بر تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان، اضافه می شود به گونه ای که تاکنون در بیمارستان تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل 938 مبتلا به کرونا بستری هستند و استاندار مازندران بر این نکته تاکید کرد که از سفر غیرضروری به این استان پرهیز شود.

از سویی، بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 178 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های این شهرستان، بستری هستند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 25 بیمار جدید بستری و 3 بیمار هم ترخیص شدند و 33 بیمار نیز در بخش های مراقبت های ویژه بستری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شیوع کرونا در مازندران، جلسه ستاد فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و با حضور معاونین و جمعی از مدیران این دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی شیوع کرونا در مازندران

روند افزایشی شیوع کرونا در مازندران