مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-11سياسي

مراسم های عروسی و سوگواری بیشترین عامل اوج کرونا درمازندران است


استاندار مازندران بیشتری شیوع و زمینه انتقال بیماری را برپایی مراسم های عروسی و سوگواری ذکر کرد و خواستار ممنوعیت اجرای این برنامه ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان عصر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز بحث های ستاد ملی مقابله با کرونا در روز جاری، نظارت بر دستور العمل ها و پروتکل هایی بود که در جلسات مختلف به استان ها و دستگاه های مختلف و از طریق رسانه ها به آگاهی مردم رسید، اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بحث در خصوص نحوه رعایت ابلاغیه ها در مورد عدم برگزاری جلسات و تجمعات در فضاهای مسقف در زمان طولانی مهم ترین محور جلسه امروز بود.

وی افزود: تاکید شد که مراسم عروسی، سوگواری و … بویژه در شهرهای قرمز برگزار نشود چرا که تجربه نشان داده است که بیشترین شیوع و زمینه انتقال بیماری در برپایی این گونه تجمعات بوده است.

استاندار با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر اینگونه امور نیز تقسیم شده است، عنوان کرد: نظارت بر این پروتکل ها در دستگاه های دولتی و اجرایی بعهده ستاد ملی و امور استخدامی و در استان ها بعهده استانداری ها و معاونت توسعه مدیریت و منابع می باشد.

حسین زادگان، تصریح کرد: در حوزه اصناف و بازار، نخستین جبهه نظارت، اتحادیه و اصناف و به لحاظ ساختار دولتی، اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم های عروسی و سوگواری بیشترین عامل اوج کرونا درمازندران است

مراسم های عروسی و سوگواری بیشترین عامل اوج کرونا درمازندران است