مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-11بين الملل

پیام حماس به جنبش انصارالله یمن


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی به انصارالله از نقش سران و ملت یمن در یاری مسأله فلسطین قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن پیامی از دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس دریافت کرد.

بر اساس گزارش شبکه المسیره ، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در این پیام به سران و ملت یمن درود فرستاد و از نقش آنها در یاری مسأله فلسطین قدردانی کرد.

هنیه در ادامه از ملت ها و آزادگان جهان خواست در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تلاش این رژیم برای اشغال اراضی کرانه باختری به پا خیزند.

دفتر سیاسی انصارالله دفتر سیاسی انصارالله هم اعلام کرد: بر موضع ثابت خود در قبال مسأله فلسطین و حق این ملت در تمسک به گزینه های عادلانه و پرافتخار خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی تأکید می کنیم.

انصارالله در ادامه بار دیگر بر آمادگی برای مبادله اعضای حماس در زندان های عربستان سعودی با دو خلبان و تعداد دیگری از نظامیان سعودی بر اساس پیشنهاد رهبر انصارالله عبدالملک الحوثی تأکید کرد.

این جنبش یمنی خواستار تحرک جدی و فعال در سطوح رسمی و مردمی برای یاری مسأله فلسطین شد و افزود: نادیده گرفتن مسأله فلسطین جنایتی مشترک با رژیم صهیونیستی و تبانی واضح  در راستای خدمت به پروژه آمریکایی-صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حماس به جنبش انصارالله یمن

پیام حماس به جنبش انصارالله یمن