مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-11اقتصادي

140 مسکن به مددجویان بهزیستی در مازندران تحویل می شود


همزمان با هفته بهزیستی 140 واحد مسکن به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش در استان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد گوهردهی عصر شنبه در حاشیه اجرای طرح های بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی با بیان اینکه 227 پروژه هفته بهزیستی در استان اجرا می شود، افزود: 140 واحد مسکن مددجویان در این هفته به جامعه هدف تحویل داده می شود.

وی افتتاح 55 پروژه اشتغال زایی با اعتبار 25 میلیارد ریالی، اجرای 27 طرح پیشگیری را از دیگر طرح ها برشمرد و گفت: از مجموع 140 واحد مسکونی 15 واحد مربوط به خانواده های دارای دو معلول و بالاتر است.

وی همچنین با اشاره به برپایی مانور سراسری اورژانس اجتماعی اظهار داشت: ارتقای توانمندیهای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از اهداف مهم اورژانس اجتماعی است.

گوهرده.

با اشاره به گستردگی گروه های هدف در دریافت خدمات اورژانس اجتماعی خاطرنشان کرد: زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، کودکان خیابانی و کار، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 مسکن به مددجویان بهزیستی در مازندران تحویل می شود

140 مسکن به مددجویان بهزیستی در مازندران تحویل می شود