مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-11سياسي

پیش بینی نصب 110 هزار عدد پرچم غدیر در سطح شهر همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از پیش بینی نصب 110 هزار عدد پرچم غدیر در سطح شهر همدان خبر داد.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مناسبت مهم و کلیدی ما در ماه ذی الحجه، عید سعید غدیر است، گفت: از چند هفته قبل ستاد مردمی غدیر در استان شکل گرفته و جریانات مردمی در این حوزه فعال و هم افزا شده تا امسال یک عید غدیر متفاوت رقم بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه ریزی ها به سمتی است تا اقدامات نوآوری در فضای غدیر انجام شود، گفت: واقعه غدیر غریب مانده و باید آن را از این غربت خارج کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 16 کارگروه در ستاد مردمی غدیر فعال شده و در تالار قرآن مستقر هستند و کارها دنبال می شود، افزود: برنامه ریزی ها در حوزه های مختلف برای برگزاری برنامه های عید غدیر منطبق با شرایط کرونایی در حال انجام است.

حجت الاسلام نظیری با تاکید بر اینکه شرایط اقتضا می کند همچنان با این برنامه ها پیش برویم اما سیاست کلی تغییر رویکردهای برنامه ای است، گفت: سعی شده از برنامه های اجتماع محور در فضاهای بسته به رویکردهای متفاوت در فضای باز روی آوریم.

وی با یادآوری اینکه در شب میلاد امام رضا (ع) دومین جشن خودرویی را در ترمینال اتوبوس های همدان شاهد بودیم که کاملاً منطبق با شرایط کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نصب 110 هزار عدد پرچم غدیر در سطح شهر همدان

پیش بینی نصب 110 هزار عدد پرچم غدیر در سطح شهر همدان