مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-11سياسي

امروز فعالیت اقتصادی تیری به پیشانی دشمن است


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امروز فعالیت اقتصادی تیر بر پیشانی دشمن زدن است، گفت: تعطیلی کارخانه ها و ضعف ارکان اقتصادی به معنای عقب نشینی در جنگ اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز شنبه در دیدار با کارکنان کارخانه شیر پگاه لرستان با اشاره به اینکه می توانیم با اتکای به خود رو به جلو و رو به پیشرفت حرکت کنیم، اظهار داشت: لرستانی ها سرآمد هستند، در فنون و رشته های علمی و مؤسسات علمی، در بخش فنی و مهندسی، پزشکی و… حضور مثمر ثمری دارند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی لرستان استعدادها و توانایی های خوبی دارند، تصریح کرد: باید بتوانیم آن اصول علمی و تعهد و تخصص را در کنار هم قرار دهیم و برآیند آن یک مدیریت جهادی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی به این معناست که تمام امکانات را به نحو مفید و کارآمد برای اهداف سازمانی به کار گرفت، افزود: این اهداف نیز باید مبتنی بر فرهنگ و ارزش های دینی باشد؛ گاهی یک مجموعه و اهداف آن چون مبتنی بر عدل و انصاف و ارزش های دینی نیست و برپایه تبعیض و تفاوت نهاده شده و در درون تشکیلات اخلاق اسلامی حاکم نیست، از درون می پوسد و موفق نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز فعالیت اقتصادی تیری به پیشانی دشمن است

امروز فعالیت اقتصادی تیری به پیشانی دشمن است