مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-11پزشكي

علم و دانشمندان درباره خواص کفیر چه می گویند؟


کفیر، کفیر، کفیر! این کلمه ای است که این روزها فواید آن در مورد تقویت ایمنی بدن به خصوص در دوران کرونا، بسیار شنیده می شود.

اما پشتوانه ی علمی فواید کفیر به عنوان یک باکتری قارچی در نوشیدنی و ماست چیست؟ در این مقاله سعی شده است با نگاهی به تاریخچه ی کفیر، - کفیر، کفیر، کفیر! این کلمه ای است که این روزها فواید آن در مورد تقویت ایمنی بدن به خصوص در دوران کرونا، بسیار شنیده می شود.

اما پشتوانه ی علمی فواید کفیر به عنوان یک باکتری قارچی در نوشیدنی و ماست چیست؟ در این مقاله سعی شده است با نگاهی به تاریخچه ی کفیر، در مورد نتایج تحقیقات علمی آن صحبت کنیم.

برای جمع‌آوری اطلاعات علمی درباره‌ی کفیر، در کنار منابع علمی و نتیجه‌ی تحقیقات منتشر شده در کتابخانه ملی دارویی آمریکا به آدرس nlm.

nih.

gov و مرکز ملی اطلاعات فناوری زیستی این کشور به آدرس PubMed.

gov و برای بررسی بیشتر آنها، به‌سراغ بخش تحقیق و توسعه‌ی گروه صنایع غذایی سولیکو-کاله نیز رفته‌ایم که اخیرا محصول «کفیر ناری» را با شعار تقویت سیستم ایمنی بدن به بازار عرضه کرده است.

بخش تحقیق و توسعه‌ی این شرکت که متشکل از 20 نیروی متخصص است، سال‌هاست درباره‌ی پروبیوتیک‌ها، انواع باکتری‌های آن از جمله کفیر و آثار آن بر سلامتی بدن انسان تحقیق می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و دانشمندان درباره خواص کفیر چه می گویند؟

علم و دانشمندان درباره خواص کفیر چه می گویند؟