مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:102020-07-11اقتصادي

اختصاص7 میلیارد ریال به مناسب سازی محیط زندگی معلولان خراسان جنوبی


معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی از اختصاص 7 میلیارد و 270 میلیون ریال اعتبار برای کمک هزینه مناسب سازی محیط زندگی معلولان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمیله رضازاده ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 15 مرکز شبانه روزی در استان 15 فعالیت و به تعداد 691 نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن خدمات مراقبتی بصورت شبانه روزی ارائه می شود.

وی ادامه داد: از مجموع این مراکز شش مرکز سالمندان، سه مرکز معلولان ذهنی، سه مرکز بیماران روانی مزمن، 1 مرکز معلولان جسمی حرکتی و تعداد 2 مرکز خانه کوچک معلولین ذهنی است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی عنوان کرد: ماهیانه بیش از پنج میلیارد و 924 میلیون ریال به مراکز شبانه روزی یارانه پرداخت می شود.

وی افزود: تعداد دو مرکز توانبخشی مبتنی بر خانواده در شهرستان های بیرجند و قاین وجود دارد که به 178 نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن توسط مراقبین آموزش دیده خدمات ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه 250 نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن توسط اعضاء خانواده از مراقبت بهره مند هستند، گفت: 11 مرکز در سطح استان فعال و 375 نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن در این مراکز خدمات دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص7 میلیارد ریال به مناسب سازی محیط زندگی معلولان خراسان جنوبی

اختصاص7 میلیارد ریال به مناسب سازی محیط زندگی معلولان خراسان جنوبی