مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-11حوادث

هشدار پلیس آگاهی درباره پیامک های ناشناس واریز پول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی موارد سوءاستفاده از طریق ارسال پیامک های ناشناس اظهارکرد: کلاهبرداران در این روش متقلبانه اقدام به ارسال پیامک هایی با مضامینی همچون: - رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره پیامک های ناشناس واریز پول هشدار داد و از هموطنان خواست قبل از انجام هرگونه عملیات بانکی، مشخصات طرف مقابل را به دقت بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی موارد سوءاستفاده از طریق ارسال پیامک های ناشناس اظهارکرد: کلاهبرداران در این روش متقلبانه اقدام به ارسال پیامک هایی با مضامینی همچون: بزن به این کارت و.

کردند و در این بین افرادی که منتظر اعلام شماره کارت از سوی طلبکاران، دوستان و آشنایان هستند، وجه درخواستی را بدون بررسی های لازم انتقال می دهند.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است تمامی افراد مالباخته فقط با دیدن پیامک و همزمانی آن با پرداخت بدهی و.

، دست به این اقدام زده اند، اما اگر قبل از هرگونه انتقال وجه و مشاهده سرشماره ناشناس، دقت لازم را به عمل می آوردند، به طورقطع مورد ضرر و زیان قرار نمی گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس آگاهی درباره پیامک های ناشناس واریز پول

هشدار پلیس آگاهی درباره پیامک های ناشناس واریز پول