مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-11اقتصادي

گیلان از نظر وضعیت کرونا در مرز هشدار قرار دارد/ شهروندان خطر را جدی بگیرند


استاندار گیلان با اشاره به اینکه وضعیت این استان از نظر کرونا در مرز هشدار قرار دارد، گفت: شهروندان خطر انتقال این ویروس را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع امروز (شنبه) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به روند افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، اظهار کرد: متأسفانه شهروندان به رعایت نکات بهداشتی و فاصله فیزیکی بی توجه شده اند.

وی با بیان اینکه تصور عادی شدن شرایط زمینه بروز مشکلاتی را فراهم کرده است، گفت: همه در کنار جلوگیری از کرونا هراسی و ایجاد اضطراب در جامعه باید مردم را نسبت به خطرات بی توجهی به نکات بهداشتی آگاه کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه روند افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، استان را به مرز هشدار نزدیک کرده است، افزود: در صورت عدم رعایت و توجه به هشدارها از سوی مردم احتمال قرمز شدن شرایط در استان وجود دارد.

وی در ادامه حضور در اجتماعات، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک را از مهم ترین دلایل افزایش مبتلایان به کرونا عنوان و تصریح کرد: شهروندان باید از برگزاری مراسم عزا و عروسی، حضور در اجتماعات جدا خودداری کنند.

زارع با بیان اینکه از امروز برگزاری هرگونه مراسم ترحیم، فاتحه و عزاداری در مکان های مسقف یا غیر مسقف، ممنوع است، ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از نظر وضعیت کرونا در مرز هشدار قرار دارد/ شهروندان خطر را جدی بگیرند

گیلان از نظر وضعیت کرونا در مرز هشدار قرار دارد/ شهروندان خطر را جدی بگیرند