مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-11حوادث

مشروب خوار شرور 2 سال و 2 بار دیرتر اعدام شد!


یک حقوقدان در یادداشتی به بررسی اجرای حکم اعدام در خصوص یکی از مجرمان سابقه دار پرداخت و نوشت: دادگستری مشهد به خاطر رأفت اسلامی، چندبار فرصت ارتکاب بزه به این فرد داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، چند روز قبل بود که یکی از مجرمان سابقه دار در شهر مشهد به دار مجازات آویخته شد.

محمدصادق فقفوری حقوقدان در یادداشتی به بررسی اجرای حکم اعدام در خصوص این محکوم در مشهد پرداخته است.

در متن این یادداشت آمده است: از مغرضان و معاندان هیچ انتظاری نیست، که اگر حکم آزادی یک شرور هم صادر شود، از آن برای کلاه خود نمدی می سازند؛ اما از به ظاهر حقوقدانانی که علیه اجرای حکم اعدام یک شرور پُر جرم فضاسازی می کنند باید پرسید حتی یکبار قانون مجازات اسلامی را از رو خوانده اید؟! نخوانده اید؛ چون اگر تنها با یکبار روخوانی قانون هم متوجه می شوید به استناد و تصریح منطوق ماده 134 قانون مجازات اسلامی، حکم شخصی که برای چهارمین بار به مجازات حدی محکوم شود، اعدام است؛ به عبارت دیگر، مجرم اعدام شده دو بار و دو سال دیرتر اعدام شده است.

گذشته از این، اعدامی 20 فقره محکومیت قطعی فقط طی دو سال (95 تا 97) داشته است! آدم ربایی، ساخت و حمل مشروبات و ضرب و جرح، تنها بخشی از موارد تعقیب و جرایم ارتکابی این شرور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشروب خوار شرور 2 سال و 2 بار دیرتر اعدام شد!

مشروب خوار شرور 2 سال و 2 بار دیرتر اعدام شد!