مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-11سياسي

لزوم گسترش برنامه های فرهنگی و هنری در ابرکوه


فرماندار ابرکوه با بیان این که تقویت جبهه فرهنگ و هنر دینی و انقلابی موثرترین راه برای مقابله با توطئه دشمنان در فضای مجازی است گفت: گسترش برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان ابرکوه ضروری است.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه با بیان این که تقویت جبهه فرهنگ و هنر دینی و انقلابی موثرترین راه برای مقابله با توطئه دشمنان در فضای مجازی است گفت: گسترش برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان ابرکوه ضروری است.

محمد کاظمی نسب صبح امروز 21 تیرماه در جریان دیدار با مدیرکل حوزه هنری یزد با اشاره به قابلیت های حوزه هنری و فعالیت های خوب فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: ابرکوه یکی از مذهبی ترین شهرستان های استان یزد است و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی دارد.

وی گسترش برنامه های فرهنگی و هنری در ابرکوه را ضروری دانست و افزود: امیدواریم با رفع مسائل و مشکلات مطرح شده، با همکاری حوزه هنری، فرمانداری، اداره تبلیغات اسلامی و سایر بخش ها برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی خوب و اثر بخش در شهرستان طراحی و اجرا شود.

فرماندار ابرکوه با بیان این که به همت جمعی از طلاب و هنرمندان این شهرستان طی سال های اخیر اقدامات خوبی در باغ هنر صورت گرفته است، گفت: فرمانداری ابرکوه برای پویایی و فعال تر شدن این مجموعه فرهنگی هنری آمادگی کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش برنامه های فرهنگی و هنری در ابرکوه

لزوم گسترش برنامه های فرهنگی و هنری در ابرکوه