مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-11اقتصادي

طرح تعیین حدود اراضی ملی در مهریز آغاز شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: برای نخستین بار به منظور تعیین حدود منابع ملی از زمین های شخصی در بخش مرکزی این شهرستان نصب بنچ مارک آغاز شد.

- ایسنا/یزد رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: برای نخستین بار به منظور تعیین حدود منابع ملی از زمین های شخصی در بخش مرکزی این شهرستان نصب بنچ مارک آغاز شد.

سید علی باقری با اشاره به نصب سازه بتنی بنچ مارک در بخش مرکزی این شهرستان، افزود: از مزایای این طرح مشخص شدن حدود اراضی ملی، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و پیشگیری از تصرف غیرمجاز است.

وی ادامه داد: سرعت بخشی و کوتاه کردن روند پاسخگویی به استعلام ها، صدور نکردن اسناد مالکیت به نام اشخاص حقیقی و حقوقی در اراضی ملی و کاهش پرونده های مرتبط با منابع طبیعی در محاکم قضایی از دیگر مزایای این طرح است.

این مسئول اظهار کرد: عملیات نصب بنچ مارک با صرف دو میلیارد و 400 میلیون ریال از محل بودجه صندوق توسعه ملی شروع شده و همچنان با همکاری مردم و برخی دستگاه ها در بخش مرکزی ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی مهریز، باقری با اشاره به اینکه نصب بنچ مارک در نقاط حساس و بحرانی حاشیه روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: اجرای این طرح در روستای بنادک سادات در دهستان میانکوه با هدف ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعیین حدود اراضی ملی در مهریز آغاز شد

طرح تعیین حدود اراضی ملی در مهریز آغاز شد