مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-11سياسي

تمرکز بر تورهای داخلی و خانوادگی؛ پیشنهاد ایران به اعضای OIC


19 بر گردشگری کشورهای OIC برگزار شد و در این وبینار نمایندگان ایران پیشنهاد تمرکز بر تورهای داخلی خانوادگی را به عنوان ایده نو ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبینار آثار کووید – 19 بر گردشگری بین کشورهای OIC و راه های پیش رو روز پنج شنبه 19 تیر با حضور 41 نماینده از 25 کشور عضو و سازمان های تخصصی بین المللی و باحضور مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری و همچنین رابط وزارت خانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیته دائمی همکاری های اقتصادی سازمان همکاری های اسلامی یا کومسک (COMCEC) به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

ابتدای وبینار آثار کووید – 19 بر گردشگری در میان کشورهای OIC و راه های پیش رو نماینده سازمان جهانی گردشگری ضمن اعلام پیش بینی کاهش 60 تا 80 درصدی گردشگران بین المللی در جهان، بیان کرد که بیشترین نرخ کاهش گردشگران بین المللی و ضررهای ناشی از آن در بازه زمانی ژانویه تا آوریل در میان مناطق مختلف دنیا متعلق به آسیا – اقیانوسیه منفی 51 درصد و خاورمیانه منفی 40 درصد بوده است.

وی در ادامه بر توسعه محصولات جدید و خلاقانه متناسب با وضعیت موجود، گردشگری مسئولانه و توسعه آموزشی مهارت های جدید به ویژه مهارت های دیجیتال تاکید و آنها را به کشورهای عضو توصیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر تورهای داخلی و خانوادگی؛ پیشنهاد ایران به اعضای OIC

تمرکز بر تورهای داخلی و خانوادگی؛ پیشنهاد ایران به اعضای OIC