مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-11اقتصادي

تداوم موج دوم کرونا در ایالت ویکتوریای استرالیا


مقامات دومین ایالت پرجمعیت استرالیا امروز (شنبه) ضمن اعلام یکی از بالاترین افزایش های روزانه خود در موارد ابتلا به کرونا، هشدار دادند که همزمان با آغاز اولین تعطیلات آخر هفته از قرنطینه شش هفته ای در مرکز این ایالت، - مقامات دومین ایالت پرجمعیت استرالیا امروز (شنبه) ضمن اعلام یکی از بالاترین افزایش های روزانه خود در موارد ابتلا به کرونا، هشدار دادند که همزمان با آغاز اولین تعطیلات "آخر هفته" از قرنطینه شش هفته ای در مرکز این ایالت، افزایش شمار مبتلایان تداوم خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایالت ویکتوریا که دومین ایالت پرجمعیت استرالیا محسوب می شود، 216 ابتلای جدید به کرونا را ثبت کرده است که نسبت به روز گذشته 288 مورد کاهش یافته اما هنوز هم یکی از بزرگترین افزایش های روزانه در سراسر این کشور است.

نخستین وزیر ایالت ویکتوریای استرالیا اعلام کرده که شمار مبتلایان جدید همچنان در حال افزایش بوده و این وضعیت احتمالا تا ماه های پیش رو ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیچکس نسبت به اعمال قرنطینه خوشحال نخواهد شد، اظهار داشت اما این استراتژی در صورتی که همه نقش خود را به خوبی ایفا کنند، موفقیت آمیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم موج دوم کرونا در ایالت ویکتوریای استرالیا

تداوم موج دوم کرونا در ایالت ویکتوریای استرالیا