مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-11سياسي

انتخاب پروژه های عمرانی بر مبنای نیاز مردم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه های عمرانی بر مبنای نیاز واقعی مردم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه های عمرانی بر مبنای نیاز واقعی مردم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز شنبه 21 تیر در جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بیرجند، اظهار کرد: پروژه های عمرانی که بعد از بازدیدهای استاندار از مناطق مختلف تصویب می شود، کاملاً کارشناسی شده و برای اجرا به دستگاه ها ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: هدف اصلی از وضع این مصوبات و پروژه ها، رفع مشکلات مردم به ویژه در روستاهاست که اثربخشی مطلوب آن را تاکنون دیده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رضایت مردم، مهم ترین برون داد این پروژه ها است، تصریح کرد: باید از فرصت های در اختیار حداکثر استفاده را ببریم و تمام تلاش ها باید بر این باشد که این پروژه های عام المنفعه در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسد.

میرجعفریان تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران شهرستان ها باید موضوع تأمین و تخصیص اعتبارات مربوط به این پروژه ها را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب پروژه های عمرانی بر مبنای نیاز مردم

انتخاب پروژه های عمرانی بر مبنای نیاز مردم