مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-11سياسي

لایحه«تشکیل سازمان ملی مهاجرت» در دستور کار هیئت وزیران قرار گرفت


کمیسیون سیاسی و دفاعی هیئت دولت 11 تیر برگزار شد و مراحل بررسی لایحه پیشنهادی وزارت کشور با عنوان «تشکیل سازمان ملی مهاجرت» برای تصویب نهایی در دستور کار جلسه اصلی هیئت وزیران قرار گرفت.

- کمیسیون سیاسی و دفاعی هیئت دولت 11 تیر برگزار شد و مراحل بررسی لایحه پیشنهادی وزارت کشور با عنوان تشکیل سازمان ملی مهاجرت برای تصویب نهایی در دستور کار جلسه اصلی هیئت وزیران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت ، موضوع ایجاد سازمان ملی مهاجرت به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد تبصره ماده (115) قانون مدیریت خدمات کشوری، طی مصوبه مورخ 23 اردیبهشت 1397 شورای عالی اداری مورد موافقت قرار گرفت.

مطابق این تصویب نامه، سازمان ملی مهاجرت با شخصیت حقوقی مستقل و وابسته به وزارت کشور تشکیل می شود و تمرکز سیاست گذاری، راهبری، برنامه ریزی، نظارت و ساماندهی امور اتباع و مهاجران خارجی و پناهندگان و برقراری ارتباط مؤثر با نهادها و سازمان های بین المللی را دنبال می کند.

طبق این لایحه پیشنهادی، رییس این سازمان با حکم وزیر کشور و به عنوان معاون وی منصوب می گردد.

هم چنین، سازمان مورد اشاره، به عنوان مؤسسه دولتی و طبق اساسنامه و آیین نامه های مالی، اداری و استخدامی خاص خود که به پیشنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه«تشکیل سازمان ملی مهاجرت» در دستور کار هیئت وزیران قرار گرفت

لایحه«تشکیل سازمان ملی مهاجرت» در دستور کار هیئت وزیران قرار گرفت