مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-11اقتصادي

پرونده های مستمری بگیران استان سمنان به نزدیک 40 هزار مورد رسید


تعداد پرونده های مستمری بگیران استان در سال گذشته به 39 هزار و 21 پرونده رسیده که این تعداد نسبت به سال 97 افزایش را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اخلاقی در نشست خبری ظهر شنبه خود با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در تأمین اجتماعی سمنان ضمن بیان اینکه تعداد پرونده های مستمری بگیران استان در سال گذشته به 39 هزار و 21 پرونده رسیده است، تاکید کرد: این میزان نسبت به سال 97 بیش از شش درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 47 هزار و 633 نفر در استان سمنان مستمری بگیر تأمین اجتماعی در سراسر استان هستند، ابراز کرد: 165 هزار و 33 نفر در استان سمنان بیمه شده تأمین اجتماعی محسوب می شوند و از خدمات مراکز تحت پوشش این سازمان بهره می برند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به کرونا و افزایش مستمری بگیران، بیان کرد: تأمین اجتماعی سامانه ای برای کسانی که تحت پوشش بیمه این سازمان هستند اما از بابت کرونا دچار مشکل شده اند طراحی کرده که شش هزار نفر در سطح استان برای دریافت مقرری بیمه بیکاری در این سامانه ثبت نام کرده اند.

اخلاقی با بیان اینکه در ماه های اوج شیوع کرونا یعنی اسفندماه 98 و فروردین ماه 99 تأمین اجتماعی استان سمنان توانست به چهار هزار و 20 نفر از افراد واجد شرایط مستمری بیمه بیکاری تأمین اجتماعی پرداخت کند، ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های مستمری بگیران استان سمنان به نزدیک 40 هزار مورد رسید

پرونده های مستمری بگیران استان سمنان به نزدیک 40 هزار مورد رسید