مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-11اقتصادي

روند افزایشی مدرن سازی شالیکوبی های گیلان  


معاون صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مدرن سازی شالیکوبی های گیلان منجر به افزایش کیفیت و کاهش ضایعات می شود، گفت: - ایسنا/گیلان معاون صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مدرن سازی شالیکوبی های گیلان منجر به افزایش کیفیت و کاهش ضایعات می شود، گفت:  روند تجهیز و نوسازی این واحدها رو به افزایش است.

     قاسم جوادزاده در گفت و گو با ایسنا گفت: در حال حاضر 1425 واحد شالیکوبی برای تبدیل حاصل دسترنج شالیکاران گیلانی به برنج سفید در فصل برداشت پیش رو آماده خدمات رسانی هستند.

وی افزود: مدرن شدن کارخانه های شالیکوبی علاوه براینکه ضایعات برنج را کاهش می دهد، موجبات افزایش کیفیت برنج سفید را نیز فراهم می کند.

جوادزاده ادامه داد: تاکنون 475 شالیکوبی نیز برای کاهش ضایعات و افزایش بهره وری تجهیز، نوسازی و اصلاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: اغلب سفید شدن برنج استان در این کارخانه های مدرن انجام می شود، زیرا برنج ها در این کارخانه ها خوب خشک می شوند و به این ترتیب کشاورزان با مراجعه به کارخانه های شالیکوبی درآمدشان افزایش می یابد.

معاون صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: شیب تمایل کشاورزان برای مراجعه به واحدهای شالیکوبی مدرن برای تبدیل شلتوک ها به برنج سفید تند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی مدرن سازی شالیکوبی های گیلان  

روند افزایشی مدرن سازی شالیکوبی های گیلان