مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-11ورزشي

برنامه های هفته عفاف و حجاب در سراسر کشو


امسال به دلیل شیوع ویرورس کرونا اکثر برنامه های هفته عفاف و حجاب مبتنی بر فضای مجازی است.

- رییس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: امسال به دلیل شیوع ویرورس کرونا اکثر برنامه های هفته عفاف و حجاب مبتنی بر فضای مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیابانی، رییس سازمان بسیج جامعه زنان در نشست خبری به مناسب هفته عفاف و حجاب در رابطه برنامه ها این هفته، اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقادی دینی در کشور ما مطرح است که قبل از عفاف و حجاب موضوع حیا و عفت دو واژه بهم پیوسته است که در دورن همه انسان ها به دور از جغرافیا و زمان در انسان ها به ودیعه گذاشته است و همه انسان ها واقفند که برای رسیدن به تعالی این دو ویژگی را درخود ارتقاء بدهند.

بیابانی نامگذاری ایام هفته عفاف و حجاب را این گونه تشرح کرد: شنبه حیا و عفت، مقاومت فرهنگی واقعه گوهرشاد، یکشنبه حیا و عفت_ تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی (ع)، دونشبه گفت وگو و تعامل سازنده با جهان، سه شنبه حیا و عفت زمینه ساز ظهور ،چهارشنبه حیا و عفت امنیت اجتماعی، پنجشنبه حیا و عفت و احترام به قانون و تکریم جامعه و جمعه حیا و عفت شکر عملی و تجلی بندگی نام گذاری شده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های استانی پرداخت و در همین رابطه گفت: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با رویکرد علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته عفاف و حجاب در سراسر کشو

برنامه های هفته عفاف و حجاب در سراسر کشو