مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11پزشكي

پویش «نذر ماسک» در استان بوشهر راه اندازی می شود


مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر از راه اندازی پویش «نذر ماسک» در استان برای ترویج استفاده از ماسک خبر داد.

- بوشهر- مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر از راه اندازی پویش نذر ماسک در استان برای ترویج استفاده از ماسک خبر داد.

مازیار هوشمند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پویش نذر ماسک توسط خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر راه اندازی شده است.

وی بابیان اینکه برای تأمین ماسک افراد نیازمند خیران می توانند کمک رسانی کنند اضافه کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی برای مصون ماندن از این بیماری و شکسته شدن زنجیره انتقال آن، استفاده از ماسک امری مهم و ضروری است.

هوشمند تصریح کرد: هدف از راه اندازی این پویش تهیه ماسک برای اقشار کم درآمد و همیاری با کادر زحمتکش درمانی استان در راستای سلامتی شهروندان است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر تأکید کرد: با توجه به استفاده اجباری از ماسک در محیط های اجتماعی، این عمل خیرخواهانه کمک شایانی به قشرهای کم درآمد و جلوگیری از انتقال ویروس می کند.

هوشمند با اشاره به نحوه همکاری خیران، نهادها، دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی و غیردولتی در تأمین ماسک افراد نیازمند افزود: در این راستا شماره حساب بانکی در خانه مطبوعات بوشهر تعیین شده که افراد نیکوکار می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «نذر ماسک» در استان بوشهر راه اندازی می شود

پویش «نذر ماسک» در استان بوشهر راه اندازی می شود