مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-11اقتصادي

میزان فروش ملی صنایع مس ایران در باهر امسال چقدر بوده است؟


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس با تحقق این میزان فروش در خردادماه، در مجموع در سه ماهه نخست امسال موفق به ثبت فروش 6 هزار و 417 میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود یک هزار و 314 میلیارد تومان بیشتر فروش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  اردشیر سعد محمدی امروز در دیدار مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و مسئولان معدن مس سونگون با نماینده ولی فقیه در آرذبایجان  و امام جمعه تبریز اظهار داشت: شرکت مس در خردادماه سال جاری فروش خوب 2 هزار 984 میلیارد تومانی را ثبت کرد.

وی افزود: شرکت مس با تحقق این میزان فروش در خردادماه، در مجموع در سه ماهه نخست امسال موفق به ثبت فروش 6 هزار و  417 میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود یک هزار و 314 میلیارد تومان بیشتر فروش داشته است.

محمدی با اشاره به رشد 25 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: همچنین مقدار 9 تن مس کاتدی و 30 تن سولفور مولیبدن و محصولات دیگر در روزهای پایانی خردادماه در بورس کالا به فروش رفته که با توجه به عدم بارگیری در خردادماه در فروش تیرماه لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مس تاکید کرد: این موفقیت در شرایطی حاصل شد که بسیاری از مناسبات اقتصادی و تجارتی دنیا تحت تاثیر بیماری کرونا در جهان است و بسیاری از شرکتهای بزرگ معدنی و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فروش ملی صنایع مس ایران در باهر امسال چقدر بوده است؟

میزان فروش ملی صنایع مس ایران در باهر امسال چقدر بوده است؟