مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-11فرهنگي

خبر و عکس جدید از فیلمی با بازی رامبد جوان و پیمان قاسم خانی


تدوین فیلم «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی به پایان رسیده و صداگذاری و ساخت موسیق آن در حال انجام است.

- تدوین فیلم چپ، راست به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی به پایان رسیده و صداگذاری و ساخت موسیق آن در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، چپ، راست مراحل فنی را پشت سر می گذارد و تدوین آن که به موازات فیلمبرداری توسط میثم مولایی آغاز شده بود، به پایان رسیده و به تازگی حسین ابوالصدق کار صداگذاری این اثر را پیش گرفته است.

موسیقی چپ، راست را امیر توسلی می سازد و پیش بینی می شود با اتمام مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری، ظرف چند هفته آینده فیلم آماده نمایش شود.

در چپ، راست رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی با حضور سروش صحت، ستاره اسکندری، مونا فرجاد، تینو صالحی و محمدرضا مالکی ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه ولباس، سیامک احصایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، مدیرتولید: مجید کریمی، طراح گریم، عظیم فراین، عکاس: محمدمهدی دلخواسته، مشاور رسانه: ملیکا راد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر و عکس جدید از فیلمی با بازی رامبد جوان و پیمان قاسم خانی

خبر و عکس جدید از فیلمی با بازی رامبد جوان و پیمان قاسم خانی