مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-11اقتصادي

مدیرعامل عقاب افشان: هیچ کارگری را تعدیل نکرده ایم


درخواست ما این است که مسوولان به ما بگویند برای امسال روی چه میزان ارزی ما می توانیم برنامه ریزی کنیم تا بر اساس آن بررسی کنیم چه میزان تولید خواهیم داشت و چه میزان ظرفیت تولید باید داشته باشیم.

- هم اکنون نیاز بخش صنعت در این حوزه است تقاضای ما از مسوولان این است که جلسات ماهانه یا فصلی بگذارند و تصمیماتی را بگیرند و از افرادی که واقعا در امر تولید هستند و کسانی که ارز کشور را می گیرند و محصول عرضه و کار ایجاد می کنند حمایت کنند.

بهروز مرادی – مدیرعامل شرکت عقاب افشان در گفت‌وگو با پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، با اشاره به مشکلات صنعت اتوبوس‌سازی در کشور افزود: درخواست ما این است که مسوولان به ما بگویند برای امسال روی چه میزان ارزی ما می توانیم برنامه‌ریزی کنیم تا بر اساس آن بررسی کنیم چه میزان تولید خواهیم داشت و چه میزان ظرفیت تولید باید داشته باشیم.

هم اکنون نیاز بخش صنعت در این حوزه است.

متن کامل این گفت‌وگو را در ذیل بخوانید: سوال: تاثیر وضعیت تحریم‌ها بر صنعت اتوبوس‌سازی تا کنون چه بوده است؟ خودروسازان سواری تا حدودی مساله تحریم را مدیریت کردند و مساله موتور و شاسی حل شده و تنها یک بخشی از خودروهای سواری با برند وارداتی شاید دچار مشکل شده‌اند ولی در کل تولیدات آنها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل عقاب افشان: هیچ کارگری را تعدیل نکرده ایم

مدیرعامل عقاب افشان: هیچ کارگری را تعدیل نکرده ایم