مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-11اقتصادي

بهره برداری از 2300 طرح بهزیستی استان اصفهان


مدیرکل بهزیستی اصفهان از افتتاح و بهره برداری 2 هزار و 300 طرح خدماتی، حمایتی و خیریه ای در این استان خبر داد.

- مدیرکل بهزیستی اصفهان از افتتاح و بهره برداری 2 هزار و 300 طرح خدماتی، حمایتی و خیریه ای همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مرضیه فرشاد روز شنبه به مناسبت هفته بهزیستی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرحها با مشارکت بخش خصوصی، خیرین و دولت و با هزینه ای بالغ بر سه هزار 700 میلیارد ریال احداث و راه اندازی شده که 820 میلیارد ریال آن توسط دولت به صورت بلاعوض و وام تامین و بقیه آورده بخش خصوصی و خیریه ها بوده است.

وی 55 باب مسکن مددجویان، سه کمپ ترک اعتیاد، 2 واحدکلینیک مددکاری، 13 مرکز مشاوره، 2 باب مهدکودک، 2 خیریه حمایتی و طرح های اشتغال بیش از 2 هزار مددجو را از مهمترین این طرح های هفته بهزیستی استان برشمرد.

وی توانمندسازی را مهمترین محور فعالیت های بهزیستی بیان کرد و گفت: توانمندسازی در عرصه خودکفایی اقتصادی، آموزش مهارت های زندگی و توانمندسازی جسمی و حرکتی در همه برنامه ها و مراکز زیر پوشش انجام می شود.

وی به مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای معلولان اشاره و اضافه کرد: 60 درصد از معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان توسط شهرداری مناسب سازی و امسال تفاهم نامه همکاری برای رفع این مشکل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2300 طرح بهزیستی استان اصفهان

بهره برداری از 2300 طرح بهزیستی استان اصفهان