مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-11سياسي

110 برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می شود


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه حدود 110 عنوان برنامه در فضای مجازی و حقیقی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان پیش بینی شده است، - ایسنا/ایلام مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه حدود 110 عنوان برنامه در فضای مجازی و حقیقی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان پیش بینی شده است، خواستار برخورد قاطع و صریح دادستان ایلام با مفسدان فرهنگی در سطح جامعه شد.

فرشته نوروزی ، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی به منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، استحکام بنیان خانواده و مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های ترویجی و تبلیغی به صورت هماهنگ و هوشمندانه با بهره گیری از توانمندی ها و استفاده از رسانه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله برنامه های این هفته است، گفت: حدود 110 عنوان برنامه در فضای مجازی و حقیقی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان پیش بینی شده است.

نوروزی با بیان اینکه این برنامه ها از امروز21 تیرماه تا 27 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در امر فرهنگ حجاب و عفاف 27 نهاد، وزارتخانه و اداره فعالیت و دخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می شود

110 برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می شود