مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-11سياسي

برگزاری مجالس ترحیم و عروسی ضرورت ندارد


استاندار اصفهان با اشاره به نقش برخی اجتماعات مثل عروسی ها و مراسم های ترحیم در انتقال بیماری کرونا، گفت: فرمانداران از اجتماعاتی که عامل انتقال کرونا است ممانعت و با آن برخورد جدی داشته باشند.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با اشاره به نقش برخی اجتماعات مثل عروسی ها و مراسم های ترحیم در انتقال بیماری کرونا، گفت: فرمانداران از اجتماعاتی که عامل انتقال کرونا است ممانعت و با آن برخورد جدی داشته باشند.

عباس رضایی، امروز (شنبه-21 تیر ماه) در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، به ریاست رییس جمهور که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه برخی گزارش ها حاکی از انتقال گسترده ویروس کرونا از طریق برخی اجتماعات مثل عروسی ها و مراسم های ترحیم و امثال آن وجود دارد و ضروری است که که به منظور حفظ سلامت جامعه از این اجتماعات جلوگیری شود.

وی با اشاره به جدیت استان در برخورد با تجمعات و واحدهای صنفی متخلف از موازین بهداشتی، اظهار کرد: از اول تیر ماه، 147 واحد صنفی به دستگاه قضایی معرفی که از این تعداد 67 مورد پلمب شده است و فرمانداران موظف هستند با واحدهای متخلف برخورد و آن ها را به مردم معرفی کنند.

استاندار اصفهان، افزود: کمیته های سیار نظارتی در 24 شهر استان تشکیل شده است و بر روند اجرای پروتکل ها در دستگاه های مختلف نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجالس ترحیم و عروسی ضرورت ندارد

برگزاری مجالس ترحیم و عروسی ضرورت ندارد