مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-11حوادث

نجات 2 زوج گرفتار در دریاچه ارومیه


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو گفت: 2 زوج گرفتار در دریاچه ارومیه توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، محمد یوسفی‌پور ماجد ،با اعلام این خبر اظهار داشت: این زوج های جوان پس از تلاش چند ساعته توسط نجاتگران تیم عملیات امداد و نجات دریایی پایگاه امداد و نجات شهدای «گمیچی» جمعیت هلال احمر اسکو از مرگ نجات داده شدند.

وی افزود: عصر روز گذشته برای 2 زوج جوان که جهت گردش به منطقه ممنوعه جزیره واقع در داخل دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، به علت عدم مراجعه قایق کرایه ای و وضعیت نامناسب دریا درخواست کمک شد.

یوسفی پور ادامه داد: بلافاصله تیم عملیاتی حاضر در دریاچه به محل جزیره اعزام و پس از 2 ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این افراد شدند.

وی اظهار داشت: برای انتقال آنها از اهالی روستای آق گنبد درخواست کمک شد و یک دستگاه قایق موتوری با 2 نفر قایقران نیز به منطقه اعزام شد که متاسفانه موقع برگشت مجددا قایق فوق از تیم عملیاتی جدا و در امواج پرتلاطم دریاچه گم شد.

وی اضافه کرد: این بار هم بعد از 2 ساعت عملیات جستجو و نجات قایق حامل 4 نفر گردشگر و 2 نفر قایقران که در باتلاق های دریاچه ارومیه گیر کرده بود، توسط نجاتگران تیم امداد دریایی پایگاه امداد و نجات شهدای «گمیچی» و کمک اهالی روستا، رهاسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 2 زوج گرفتار در دریاچه ارومیه

نجات 2 زوج گرفتار در دریاچه ارومیه