مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-11پزشكي

کرونا تهدیدی برای سلامت روان


متخصص روانپزشکی بیمارستان امام حسین کرونا را تهدیدی برای سلامت روان و سیستم اعصاب معرفی کرد و گفت: اگر فردی در بحران کرونا دچار اضطراب یا افسردگی شده یا به سرعت تحملش کم یا خیلی زود با کوچک ترین حرف و مخالفتی عصبانی می شود حتما مداخلات درمانی انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، دکتر جمال شمس به اثرات زیان بار ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: این ویروس تبعات مختلف و اثرات زیادی را بر تک تک افراد جامعه به جای گذاشته است.

وی با یادآوری این که زمانی که مشکلی در روند عادی زندگی رخ می دهد به طور معمول دچار اضطراب و تنش می شویم، افزود: کووید 19 افراد را دچار مسایل و مشکلات مختلفی کرده که فشار روانی و بروز علایم پریشانی یکی از این نشانه ها است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمورد ابعاد مختلف و ناشناخته ویروس کووید 19 توضیح داد: این ویروس به دلیل ناشناخته بودن استرس مضاعف تری را به مردم وارد کرده و همانطور که زلزله و سیل می تواند خرابی های زیادی را برجای بگذارد، این بیماری نیز می تواند مشکلات جدی را برای تمامی جوامع ایجاد کند.

شمس در توضیح تاثیر گذاری های اپیدمی ها بر سلامت روان افراد مختلف گفت: اگر چنانچه فردی سابقه بیماری داشته باشد، بحران ها باعث می شود بیماری او دوباره عود کند، یا اگر فردی ژن ابتلا به بیماری روحی خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تهدیدی برای سلامت روان

کرونا تهدیدی برای سلامت روان