مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-11پزشكي

انتقاد از برگزاری کلاس های تقویتی با حضور 30 نفر در کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با انتقاد از برگزاری کلاس های تقویتی با 20 تا 30 نفر در مدارس کرمان گفت: پیشنهاد می کنم جمعیت این کلاس ها به پنج و حداکثر 10 نفر کاهش پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت به کرونا بیان داشت: از اولین روزهای شیوع کرونا در خصوص ضدعفونی اماکن و معابر گشت های بهداشتی دانشگاه، بهداشت محیط، تهیه ماسک و … بسیج با ما همکاری خوبی داشت؛ ضمن اینکه در شرایط فعلی هم می توان از این ظرفیت استفاده کرد و اعلام می کنم که ما آمادگی کامل برای همکاری با بسیج را داریم.

وی گفت: گشت بهداشتی ویژه کووید 19 در محل هایی می تواند فعالیت کند که ما در حوزه عمومی نمی توانیم به آن ورود کنیم مثل خانه ها و مکان هایی به غیر از تالارها که در آن تجمعات صورت می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر شاهد برگزاری کلاس های تقویتی هستیم که بعضاً مشاهده شده در آنها 20 تا 30 نفر حضور دارند ضمن اینکه پیشنهاد می کنم این کلاس ها به حداقل پنج و حداکثر 10 نفر کاهش پیدا کنند.

رشیدی نژاد به حضور همراهان بیمار در بیمارستان های شهر کرمان که از شهرستانها اطراف در کرمان حضور دارند اشاره کرد و یادآور شد: پیشنهاد می کنم همراهان بیمار در پیاده روها تجمع نکنند و مسئولان ذیربط با رعایت پروتکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از برگزاری کلاس های تقویتی با حضور 30 نفر در کرمان

انتقاد از برگزاری کلاس های تقویتی با حضور 30 نفر در کرمان