مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-11اقتصادي

فیلمسازی منطق اقتصادی اش را از دست داد؛ از شش تا چهارده میلیارد تومان!


هزینه تولید فیلم های سینمایی بار دیگر افزایش یافته، به گونه ای که ساخت یک فیلم با ترکیبی از بازیگران شناخته شده و عوامل مطرح در پشت دوربین، هزینه ای از شش تا چهارده میلیارد تومانی را در پی دارد؛ - هزینه تولید فیلم‌های سینمایی بار دیگر افزایش یافته، به گونه‌ای که ساخت یک فیلم با ترکیبی از بازیگران شناخته شده و عوامل مطرح در پشت دوربین، هزینه‌ای از شش تا چهارده میلیارد تومانی را در پی دارد؛ هزینه قابل توجهی که بازگرداندنش در گیشه سینما بسیار دشوار خواهد بود و معادلات سینمای ایران را پیچیده‌تر از قبل خواهد ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ هزینه تولید فیلم سینمایی بار دیگر افزایش یافته و در حالی که 4 تا 5 میلیارد در ابتدای سال افزایش پیدا کرده بود، اکنون برآوردهای تازه از تولیدات با سرمایه شش تا چهارده میلیارد تومانی حکایت دارد.

این هزینه از چند جهت افزایش یافته که بخشی از آن اجتناب ناپذیر است.

بخشی از افزایش هزینه‌ها متاثر از افزایش ارزش تجهیزات فیلمبرداری و به همین ترتیب، افزایش اجاره این تجهیزات است که با توجه به ارزش این تجیهزات، رشد چشمگیری داشته است.

همچنین برخی تجهیزات از جمله لنزهای سینمایی که در شرایط عادی نیز به سادگی در بازار قابل تهیه نیست، در شرایط کنونی نایاب شده و قاعدتاً خرید این تجهیزات در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمسازی منطق اقتصادی اش را از دست داد؛ از شش تا چهارده میلیارد تومان!

فیلمسازی منطق اقتصادی اش را از دست داد؛ از شش تا چهارده میلیارد تومان!