مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-11فرهنگي

راه اندازی دو سالن سینما در شهرستان ابرکوه


رییس حوزه هنری یزد از تجهیز و راه اندازی دو سالن سینما در شهرستان ابرکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، محمدصادق کوچک زاده، صبح امروز در دیدار با رؤسای اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، رییس حوزه هنری و فرماندار این شهرستان اظهار داشت: مجموعه باغ هنر که در نزدیکی سرو کهن سال ابرکوه واقع شده، با همکاری فرمانداری و حوزه هنری می تواند به یک مجموعه فرهنگی، هنری پویا و فعال تبدیل شود و به رونق گردشگری منطقه کمک کند.

وی با اشاره به لزوم تعمیر و بازسازی باغ هنر افزود: مرمت این مجموعه هم اکنون در حال انجام است و امیدواریم با مساعدت فرمانداری و شهرداری روشنایی آن تأمین و راه دسترسی به آن نیز تسهیل شود.

کوچک زاده با بیان اینکه بیشترین سالن سینما در کشور در اختیار حوزه هنری است، اظهار داشت: در صورت رفع مشکلات، حوزه هنری سعی دارد دو سالن سینما البته چند منظوره با ظرفیت 150 نفر در مجموعه باغ هنر تجهیز و راه اندازی کند تا مردم این شهرستان نیز بتوانند همزمان فیلم های روز سینماهای کشور را در شهر خودشان تماشا کنند.

رییس حوزه هنری یزد همچنین بیان کرد: اگر مطالبه ای از طرف شهرستان وجود داشته باشد، پیگیر راه اندازی شعبه حوزه هنری در ابرکوه خواهیم بود تا در آینده نزدیک نخستین دفتر حوزه هنری در شهرستان های استان در ابرکوه افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دو سالن سینما در شهرستان ابرکوه

راه اندازی دو سالن سینما در شهرستان ابرکوه