مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-11سياسي

وجود 21 هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی استان زنجان


در حوزه توانبخشی 22 هزار و 190 معلول ثبت شده در زنجان وجود دارد که برای 21 هزار و 621 معلول پرونده تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی قیداری ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل همایش های بین اللملی روزبه زنجان، گفت: سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می کند.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می کردند، آغاز به کار کرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به شیوع کرونا، گفت: در این راستا تهمیدات ویژه برای جامعه هدف اندیشیده شد و تاکنون مورد و مشکلی در این خصوص به وجود نیامده است.

محمدی قیداری با آغاز شیوع کرونا تهیه و توزیع وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مراکز تحت پوشش و کمک های هزینه های کارکنان حدود یک میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت و علاوه بر آن مباحث آموزشی در بین کارمندان و گروه های هدف در مراکز شبانه روزی نیز مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به اینکه معلولان نیز به دلیل ضعف ایمنی بدن بیش از دیگران در معرض ابتلای این بیماری قرار دارند، افزود: با کمک های انجام گرفته، اطلاع رسانی دقیق، نظارت ها و مراقبت های شدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 21 هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی استان زنجان

وجود 21 هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی استان زنجان