مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-11اقتصادي

دستورالعمل حقوق و مزایای دهیاران استان بوشهر ابلاغ شد


مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر گفت: دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران استان بوشهر ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه دهقانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران برای سال جاری توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تهیه و به فرمانداری های استان بوشهر ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه این دستورالعمل مبنای محاسبه حقوق و مزایای دهیاران در سال جاری است افزود: حداقل مزد روزانه دهیاران تمام وقت، از ابتدای سال تا پایان خرداد روزانه 611 هزار و 809 ریال و از ابتدای تیر ماه تا پایان سال، به میزان 636 هزار و 809 ریال تعیین شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: حقوق و مزایای دهیاران شامل حقوق مبنا، حقوق پایه، افزایش سنواتی، مزایای سرپرستی، کمک هزینه عائله مندی، کمک هزینه اقلام مصرفی و کمک هزینه مسکن است.

دهقانی یادآور شد: همچنین طبق سنوات گذشته، به دهیاران واجد شرایط، فوق العاده ای تحت عنوان فوق العاده کارایی متناسب با درآمد دهیاری، میزان کارایی و بهره وری دهیار و اجرای عملیات عمرانی دهیاری حسب شاخص های مندرج در ماده 7 با عنوان ارزیابی عملکرد دهیاری ها و پیشرفت عملیات عمرانی، پس از تأیید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قابل پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل حقوق و مزایای دهیاران استان بوشهر ابلاغ شد

دستورالعمل حقوق و مزایای دهیاران استان بوشهر ابلاغ شد