مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-11سياسي

برخوردهای سلبی در حوزه عفاف و حجاب نتیجه مطلوب نداشته است


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: جدی نبودن دستگاه های متولی در حوزه عفاف و حجاب موجب شده برخوردهای سلبی و برنامه های اجرا شده تاثیر مطلوبی نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ نصرالله بیگلری پیش از ظهر شنبه در نشست فرهنگی، اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین که به مناسبت سالروز عفاف و حجاب با موضوع بررسی راهکارهای ارتقا حجاب و عفاف بر پایه مشارکت فعال و نقش سازمان های متولی با حضور فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و متولیان عفاف و حجاب در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: در سال 1386 تعداد کشته ها در جاده های کشور 28 هزار نفر و تعداد مصدومان نزدیک به 200 هزار نفر بود که با فرهنگ سازی برای کاهش آن اقدام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به عزم جدی که در خصوص کاهش تصادفات شکل گرفته تمام دستگاه های مرتبط با همه امکانات پای کار آمدند و آمار کشته ها و مصدومین به میزان قابل توجه ای کاهش پیدا کرده لذا باید در حوزه عفاف و حجاب نیز تمام دستگاه های متولی با احساس مسئولیت بیشتری با تمام ظرفیت پای کار حضور داشته باشند و نقش خود را بدرستی ایفا کنند.

بیگلری یادآور شد: نیروی انتظامی به دلیل اینکه تعدادی از دستگاه های متولی مسئولیت و مأموریت خود را در حوزه عفاف و حجاب انجام نمی دهند مجبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخوردهای سلبی در حوزه عفاف و حجاب نتیجه مطلوب نداشته است

برخوردهای سلبی در حوزه عفاف و حجاب نتیجه مطلوب نداشته است