مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-11سياسي

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی استان مشاهده نشده است


تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی زنجان مشاهده نشده و از افرادی که به تازگی وارد این مراکز شده اند، - ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی زنجان مشاهده نشده و از افرادی که به تازگی وارد این مراکز شده اند، قبل از ورود تست کرونا گرفته شده است.

محمد محمدی قیداری، ظهر امروز (21 تیرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و شرح برنامه های این اداره کل در هفته جاری، اظهار کرد: سازمان بهزیستی از جمله مهم ترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می کند.

این سازمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ادغام سازمان های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می کردند، آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اداره کل بهزیستی استان زنجان با پنج معاونت برای خدمت به جامعه هدف خود فعالیت می کند و 85 هزار و 925 نفر مددجو را به همراه خانواده و بدون احتساب افراد قرار گرفته در طرح آمبلیوپی تحت پوشش خود قرار داده است، افزود: تعداد 204 هزار و 648 نفر با احتساب افراد قرار گرفته در طرح آمبلیوپی، تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند که شامل 19 درصد خانوارهای استان بوده و تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی استان مشاهده نشده است

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی استان مشاهده نشده است