مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-11اجتماعي

مراکز جامع درمان اعتیاد اجتماع محور راه اندازی می شود


مدیرکل بهزیستی فارس از راه اندازی مراکز جامع درمان اعتیاد اجتماع محور خبر داد.

- محمدصادق کشفی نژاد ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بهزیستی با تبریک فرا رسیدن چهلمین سال تأسیس سازمان بهزیستی، گفت: شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده ها شعار امسال این سازمان است.

وی با اعلام اینکه راه اندازی مراکز جامع درمان اعتیاد اجتماع محور از دیگر برنامه های سازمان بهزیستی کشور است، افزود: این مراکز به صورت پایلوت در هفته دولت در هر استان یک مرکز آغاز بکار خواهد کرد.

به گفته کشفی نژاد، در حال حاضر مراکز سم زدایی، میان مدت و برنامه هایی برای اشتغال افراد بعد از بهبودی تعریف شده که پیوستگی ندارند اما این مراکز قابلیت سم زدایی دارند و فرد پس از 3.

5 ماه در مراکز اقامتی ما ساکن می شود و پس از گذشت 8 ماه پایش می شوند و در هر حقیقت برای هر فرد مراجعه کننده یک مسیر ویژه با کمک فرد، خانواده و تیم درمان تعریف می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه انتهای این مسیر فارغ التحصیلی فرد معتاد از مرکز جامع درمان اعتیاد خواهد بود و ارتباط او تا پاکی طولانی مدت حفظ خواهد شد، افزود: برای اشتغال آنها نیز برنامه هایی پیش بینی شده است؛ اگر در گذشته شغل داشته، تلاش می کنیم به حرفه قبلی خود بازگردد و اگر شغلی نداشته باشد با کمک سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز جامع درمان اعتیاد اجتماع محور راه اندازی می شود

مراکز جامع درمان اعتیاد اجتماع محور راه اندازی می شود