مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-11حوادث

اختراع دختر 12 ساله برای نجات جان کودکان جامانده در خودرو


در شرایطی که ممکن است با توجه به شروع فصل تابستان، اخبار زیادی در سراسر جهان به گوشتان برسد که کودکان یا حیوانات خانگی چه آگاهانه یا ناخودآگاه توسط اعضای خانواده یا پرستاران در ماشین بسیار گرم جا مانده و به گرمازدگی شدید دچار شده و یا در غم انگیزترین .

- در شرایطی که ممکن است با توجه به شروع فصل تابستان، اخبار زیادی در سراسر جهان به گوشتان برسد که کودکان یا حیوانات خانگی چه آگاهانه یا ناخودآگاه توسط اعضای خانواده یا پرستاران در ماشین بسیار گرم جا مانده و به گرمازدگی شدید دچار شده و یا در غم انگیزترین حالت ممکن جان خود را به همین دلیل از دست داده اند، یک دختر 12 ساله آمریکایی به نام "لیدیا دنتون" (Lydia Denton) برای جلوگیری از چنین حادثه ای کاری نوین انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر گزارش ها هر ساله به طور متوسط 39 کودک در داخل یک ماشین داغ و به دلیل گرمای زیاد جان خود را از دست می دهند که در سال 2019 ، این تعداد به 52 نفر رسیده بود.

یک دختر 12 ساله ساکن ایالت کارولینای شمالی آمریکا که قصد داشت به این وقایع ویرانگر پایان دهد، یک دستگاه صندلی نوین اتومبیل اختراع کرده است که تشخیص می دهد که بر دمای درون ماشین نظارت میکند و در صورت گرمای بیش از حد و حضور کودکان به والدین کودک درباره دما خودرو و اینکه کودکشان در ماشین بسیار گرم جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع دختر 12 ساله برای نجات جان کودکان جامانده در خودرو

اختراع دختر 12 ساله برای نجات جان کودکان جامانده در خودرو