مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-11دانش

تاکنون یک داوطلب کنکور دکتری مبتلا در بیمارستان شناسایی شده است


فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به آغاز فرآیند خوداظهاری داوطلبان کنکور دکتری سال 99 مبتلا به ویروس کرونا از روز جمعه 20 تیرماه، - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از بین 50 داوطلب تکمیل کننده فرم خوداظهاری کنکور دکتری 99 تنها یک داوطلب در بیمارستان بستری است.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به آغاز فرآیند خوداظهاری داوطلبان کنکور دکتری سال 99 مبتلا به ویروس کرونا از روز جمعه 20 تیرماه، تاکنون 50 داوطلب کنکور دکتری این فرم را تکمیل کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: از این تعداد تنها یک نفر در بیمارستان بستری است و تعدادی دیگر در قرنطینه خانگی به سر می برند البته در این بین برخی از داوطلبانی که در ماه های گذشته مبتلا شده بودند و حال درمان شده اند نیز به تکمیل فرم خوداظهاری پرداخته اند.

وی ادامه داد: آمار اعلام شده طبیعتا در نهایت دارای یک ریزش است، چون تکمیل فرم خوداظهاری تنها برای داوطلبان مبتلا به کرونا است و افرادی که درمان شده اند لزومی به شرکت در این طرح ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون یک داوطلب کنکور دکتری مبتلا در بیمارستان شناسایی شده است

تاکنون یک داوطلب کنکور دکتری مبتلا در بیمارستان شناسایی شده است