مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-11اجتماعي

تولید روزانه 30 تن زباله پلاستیکی در همدان


امروزه آلودگی پلاستیک یک فاجعه جهانی است که به دست بشر ساخته شده و باری مضاعف بر دوش محیط زیست گذاشته است، گشت وگذار در دل طبیعت بکر نشان می دهد این هدیه انسان ساز قامت بکر محیط زیست را خمیده و خسته کرده است.

- ایسنا/همدان امروزه آلودگی پلاستیک یک فاجعه جهانی است که به دست بشر ساخته شده و باری مضاعف بر دوش محیط زیست گذاشته است، گشت وگذار در دل طبیعت بکر نشان می دهد این هدیه انسان ساز قامت بکر محیط زیست را خمیده و خسته کرده است.

به نظر می رسد زندگی بدون پلاستیک که یکی از خواسته های دوستداران محیط زیست است، به آرزویی دست نیافتی تبدیل شده و اگرچه در سال های اخیر گام هایی در این راستا برداشته شده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اما هنوز هم طبیعت را به طور جدی تهدید می کند.

سوم جولای برابر با 21 تیرماه با عنوان روز جهانی بدون پلاستیک نامگذاری شده، هدف از این نامگذاری رهایی از کیسه های پلاستیکی یک بارمصرف در سراسر جهان، ارتقاء آگاهی برای حفظ محیط زیست با تشویق همگان برای منع استفاده از کیسه های پلاستیکی و یافتن راهکارها و جایگزین های مناسب است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در این باره در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روزانه حدود 30 تن زباله پلاستیکی در استان تولید می شود، مطرح کرد: متأسفانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 30 تن زباله پلاستیکی در همدان

تولید روزانه 30 تن زباله پلاستیکی در همدان