مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-11ورزشي

تاکید بر استفاده ورزشکاران از ماسک به هنگام تمرینات ورزشی


نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه بر استفاده ورزشکاران از ماسک به هنگام انجام تمرینات ورزشی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، دکتر نازنین آرین با تاکید بر لزوم استفاده ورزشکاران از ماسک حین انجام تمرینات ورزشی، اظهارکرد: هرچند استفاده از ماسک حین انجام ورزش های سنگین که دم و بازدم ‎های عمیق تری نیاز دارد، ورزشکاران را با سختی مواجه می کند، اما توصیه می کنیم برای حفظ سلامتی شان حتما از ماسک استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اگر ورزشکاری حین انجام تمرینات ورزشی به دلیل استفاده از ماسک دچار تنگی نفس شد و در فضای تقریبا باز و کم جمعیتی بود، می تواند برای یک لحظه ماسک خود را برداشته و یک دم وبازدم داشته باشد و دوباره ماسکش را بزند.

نایب رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای اینکه ورزشکاران حین انجام تمرینات ورزشی سنگین در تنفس خود دچار مشکل نشوند، می توانند از ماسک های سه لایه معمولی استفاده کنند.

وی یادآورشد: استفاده از ماسک حین انجام تمرینات ورزشی باعث مرگ و ایست قلبی ورزشکاران نمی شود، اما می تواند توان ورزشی آنها را به دلیل سختی در دم و بازدم، کاهش دهد.

آرین در ادامه درخصوص انجام ورزش در فضاهای سرپوشیده هم گفت: به ورزشکاران توصیه می کنیم در فضاهای سرپوشیده و باشگاه هایی که تهویه مناسبی ندارند، حتی با وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده ورزشکاران از ماسک به هنگام تمرینات ورزشی

تاکید بر استفاده ورزشکاران از ماسک به هنگام تمرینات ورزشی