مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-11اجتماعي

ساخت طولانی ترین پل معلق جهان به طول 496 متر در خلخال


طولانی ترین پل معلق جهان به طول 496 متر در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال در حال احداث است که در این زمینه اقدامات در دست اجراست.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: طولانی ترین پل معلق جهان به طول 496 متر در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال در حال احداث است که در این زمینه اقدامات در دست اجراست.

استاندار اردبیل 22 تیرماه به همراه مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل در بازدید از پل معلق ازناو اظهار کرد: پل معلق خلخال به طول 496 متر به عنوان طولانی ترین پل جهان با ظرفیت تردد 800 نفر در مجموعه گردشگری ازناو ساخته می شود.

وی بیان کرد: تجربه احداث پل معلق در مشگین شهر و هیر نشان داده که سوددهی و جذب گردشگر قابل توجهی داشته و پل معلق ازناو از این دو مورد بهتر خواهد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات گردشگری در راستای توسعه شهرستان خلخال ادامه داد: با ایجاد راه های مواصلاتی اصلی و مسیر گردشگری، شهرستان خلخال به قطب گردشگری استان تبدیل می شود.

بهنام جو با بیان اینکه با راه های ارتباطی خلخال به استان گیلان و مسیر سرچم این شهر از بن بست خارج شده و گردشگران زیادی را پذیرا خواهد شد، افزود: این شهرستان در یک موقعیت مناسب و مسیر گردشگری قرار گرفته است و با افزایش اعتبار عمرانی، حذف گردنه های خلخال به اسالم و تکمیل پروژه کلور به درام در دستور کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت طولانی ترین پل معلق جهان به طول 496 متر در خلخال

ساخت طولانی ترین پل معلق جهان به طول 496 متر در خلخال