مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-11سياسي

وزارت کشور درگیری در گچساران را تکذیب کرد


وزارت کشور طی اطلاعیه ای در واکنش به برخی تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده اند، اعلام کرد: «کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.

- وزارت کشور طی اطلاعیه ای در واکنش به برخی تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده اند، اعلام کرد: کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، با صدور اطلاعیه ای ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده در بخشی از فضای مجازی با تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با صدور اطلاعیه ای ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده به استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: آرامش کامل در شهرستان گچساران برقرار و با مسئولیت شناسی گروه های مختلف مردم و چهره های مورد توجه افکار عمومی و همچنین حمایت همه دستگاه ها از استمرار امنیت در سطح استان، کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: باسمه تعالی نظر به اینکه در پی تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی کانال ها در فضای مجازی، با انتشار برخی کلیپ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور درگیری در گچساران را تکذیب کرد

وزارت کشور درگیری در گچساران را تکذیب کرد