مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-11اقتصادي

افزایش «بن خواربار» و «حق مسکن» بازنشستگان تامین اجتماعی از مرداد


در ابتدا مقرر شده بود که شروع اجرای این قانون از شهریور ماه سال جاری باشد که با درخواست اعضای کانون عالی بازنشستگان و موافقت وزیر و مدیرعامل سازمان این موضوع یک ماه زودتر و از مردادماه به اجرا گذاشته می شود.

- افزایش بن خواربار و حق مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی از مرداد در ابتدا مقرر شده بود که شروع اجرای این قانون از شهریور ماه سال جاری باشد که با درخواست اعضای کانون عالی بازنشستگان و موافقت وزیر و مدیرعامل سازمان این موضوع یک ماه زودتر و از مردادماه به اجرا گذاشته می شود.

عضو کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: متناسب‌سازی و افزایش «بن خواربار» و «حق مسکن» بازنشستگان براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود در سازمان تأمین اجتماعی و پس از همفکری گسترده با تشکل‌های بازنشستگان به مرحله اجرا رسیده است.

محمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: اعضای کانون عالی بازنشستگان در جلسات مدیریتی و کارشناسی متعددی درباره نحوه اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفتگو کردند و مدیرعامل، معاونین و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی با گشاده رویی و سعه صدر خواسته‌ها و دیدگاه‌های اعضای کانون عالی بازنشستگان را مورد توجه قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش «بن خواربار» و «حق مسکن» بازنشستگان تامین اجتماعی از مرداد

افزایش «بن خواربار» و «حق مسکن» بازنشستگان تامین اجتماعی از مرداد